Blijf op de hoogte van de laatste veranderingen.
Als groeiend bedrijf zijn wij op zoek naar nieuwe collega’s.
Je takenpakket:
- Je staat in voor de correctie en efficiënte loonververwerking van onze klanten
- Je bent verantwoordelijk voor de personeelsadministratie (afwezigheden, recht op vakantie..)
- Je geeft correcte adviezen aan klanten inzake sociale wetgeving en de toepassingen hiervan binnen de sector.
- Je blijft op de hoogte van wijzigingen in de sociale wetgeving en weet deze correct toe te passen
- Je bent het aanspreekpunt voor klanten bij vragen inzake de loonberekening en vragen over de toepassing van de sociale wetgeving
- Je evalueert de actuele processen, tools en procedures en formuleert adviezen om deze te optimaliseren
Profiel:
- Je beschikt over een bachelordiploma in HR
- Je bent goed op de hoogte van de sociale wetgeving en bent bereid om continue bij te leren
- Je bent nauwkeurig en efficiënt werken zijn ook je sterke punten
- Je bent communicatief sterk, enthousiast en klantgericht
- Je bent discreet en betrouwbaar
- Je bent stressbestendig
Ons aanbod:
- We bieden een gevarieerd takenpakket met een brede waaier aan verantwoordelijkheden
- We bieden een aantrekkelijke verloning met extralegale voordelen (firmawagen inclusief tankkaart, maaltijdcheques, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering)
- Als onderneming hebben we veel aandacht voor de werk-privé balans, daarom bestaat de mogelijkheid om thuis te werken en bieden we flexibele werkuren aan
Om de financiële impact van de coronacrisis te verminderen heeft de federale overheid voorzien in een compensatie van de kost van de gelijkstelling van de periodes van tijdelijke werkloosheid tot 31 december 2021 wegens overmacht corona, voor de jaarlijkse vakantie voor de bedienden.
De compensatie overmacht voor corona is enkel voorzien voor werkgevers die in het 1ste en/of het 2de kwartaal van 2021 gebruik hebben gemaakt van tijdelijke werkloosheid corona voor hun bedienden en/of leerling-bedienden.
De berekening voor de compensatie tijdelijke werkloosheid corona gebeurt door:
De berekening wordt uitgevoerd door de RSZ en het bedrag van de compensatie zal ter kennisgeving eind juni 2022 aan jullie worden overgemaakt.
Gelieve ons dit bericht te bezorgen zodat wij dit kunnen verrekenen met de rsz afrekening van het 2de kwartaal.
Indien uw arbeider verhuist naar of in het buitenland, dient hij Pensioenfonds Metaal OFP een officieel woonplaatsattest te bezorgen van de gemeente waar hij woont met vermelding van zijn Belgisch rijksregisternummer. Dit kan per post (Pensioenfonds Metaal OFP, Ravenstein Galerij 4/7, 1000 Brussel, België) of per email info@pfondsmet.be. Pensioenfonds Metaal OFP geeft deze adreswijziging vervolgens door aan de bevoegde Belgische overheidsinstantie.
Indien uw arbeider dit niet doet, dan zal zijn adreswijziging niet aangepast worden in de Belgische overheidsstromen en dit kan grote gevolgen hebben voor o.a. de uitbetaling van zijn aanvullend pensioen. Pensioenfonds Metaal OFP kan uw arbeider dan bv. niet meer informeren m.b.t. de jaarlijkse stand van zijn rekening (pensioenoverzicht) of de uitbetalingsmodaliteiten op pensioenleeftijd.
Op de overheidswebsite www.mypension.be of in de web-applicaties MyBenefit en MySavings van Pensioenfonds Metaal OFP kan de arbeider terugvinden welk adres geregistreerd werd.
Qzem zorgt voor een correcte en tijdige loonverwerking wat de basis is voor een gezonde samenwerking met je personeel!
Wacht niet te lang!
Na 30/6 bent u terug voor 18 maanden verbonden aan uw huidig sociaal secretariaat.
Geeft u uw opzeg voor 30/6, dan heeft u nog steeds de tijd tot 31/12 om te beslissen om al
dan niet over te schakelen naar een nieuwe partner.
Neem vrijblijvend contact met
Carine Purnot
via mail op info@qzem.be
of GSM 32 (0)474/137 776
Laat u overtuigen door onze persoonlijke aanpak, gecombineerd met een doorgedreven automatisatie en dit tegen een correcte prijs!
We hopen u spoedig te mogen overtuigen van onze kwaliteiten.
Hierbij een overzicht van de 10 wettelijke feestdagen van 2022:
Nieuwjaar | Zaterdag 1 januari |
Paasmaandag | Maandag 18 april |
Feest van de Arbeid | Zondag 1 mei |
Onze-Lieve-Heer Hemelvaart | Donderdag 26 mei |
Pinkstermaandag | Maandag 6 juni |
Nationale feestdag | Donderdag 21 juli |
Onze-Lieve-Vrouw Hemelvaart | Maandag 15 augustus |
Allerheiligen | Dinsdag 1 november |
Wapenstilstand | Vrijdag 11 november |
Kerstmis | Zondag 25 december |
Als de feestdag valt op een zondag of op een andere normale inactiviteitsdag moet de feestdag binnen hetzelfde jaar vervangen worden door een dag waarop men normaal wel werkt in de onderneming.
Wil u deze vervangingsdagen collectief vastleggen moet u dit bekendmaken aan de werknemers vóór 15 december.
Ben je een KMO? Een kleine zelfstandige?
Geloof je, net als ons, in een directe persoonlijke aanpak gecombineerd met een doorgedreven automatisatie?
Wens je een proactieve totaalontzorging en een efficiënte payroll?
Neem eens contact op met Carine (+32 (0)474/137 776 /carine.purnot@qzem.be)!
Ga je starten met personeel?
We begeleiden het hele proces zodat jouw eerste werknemer correct aangeworven en verloond wordt.
We kijken alvast uit om jouw te mogen ontmoeten voor een kennismakingsgesprek.
Groetjes,
Carine